vrijdag 18 september 2015

Mijn nieuwe blog over interieur & inrichting!

Hoi allemaal,

Na jarenlang twijfelen ga ik er nu toch maar aan beginnen; een eigen blog. Ik ben niet zon held met Internet en computers, vandaar dat ik er tegen op zag. Maar ik hou zoveel van trends op het gebied van interieur en inrichting dat ik het graag met iedereen wil delen. Gelukkig heb ik 2 kinderen en een man die mij kunnen helpen als ik er niet uitkom.

Mijn passie is kort gezegd om mijn huis volgens de laatste trends in te richten en op te knappen. Eens in de zoveel tijd gooi ik alles weer door elkaar en ik blijf op zoek naar leuke toevoegingen.

zie hierboven hoe mijn woonkamer er nu uitziet!

Daarnaast vind ik niets leuker om Marktplaats.nl en tweedehandse winkeltjes af te struinen op zoek naar leuke vintage meubelen of woonaccessoires. Vaak koop ik ook opknappertjes om deze nieuw leven in te blazen. Zo heb ik onlangs een paar oude eetkamerstoelen zelf geschuurd, gestript en opnieuw geverfd en gestoffeerd.

Op deze blog wil ik met jullie mijn passie delen en tips en inspiratie geven om zelf aan de slag te gaan. Ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden en ook zelf jullie tips met mij willen delen.

Binnenkort volgt mijn eerste echte artikel. Blijf deze blog volgen dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten